Bezwaar gebruik van contactgegevens

Als u een aanvraag doet aan de balie of een formulier invult via de website, vragen we uw telefoonnummer en/of e-mailadres. Deze gegevens bewaart de gemeente in het BRP-systeem, zodat we u bijvoorbeeld kunnen laten weten wanneer u uw rijbewijs of reisdocument kunt ophalen. 

Wilt u niet dat de medewerkers van het KCC uw gegevens gebruiken voor andere situaties? Dan kunt u bezwaar maken via het online formulier.

Indienen Bezwaar gebruik contactgegevens

Wanneer gebruikt het KCC uw contactgegevens?

Het Klant Contact Centrum (KCC) van de gemeente mag uw telefoonnummer of e-mailadres in andere situaties gebruiken, bijvoorbeeld:

  • Het rijbewijs of reisdocument is niet afgehaald binnen de termijn
  • De vraag die is gesteld via website of e-mail is niet helemaal duidelijk
  • Een gevonden voorwerpen teruggeven aan de eigenaar 
  • Toestemming vragen van de ouder voor inschrijving van een minderjarig kind in de BRP
  • Vragen over uw juiste adres
  • Om iemand die nog staat ingeschreven op een oud adres te vragen de verhuizing door te geven 
  • Bij onduidelijkheid over de verhuis-, immigratie- of emigratieaangifte
  • Verandering in uw gegevens die in de BRP staan

Uw gegevens worden niet doorgegeven aan andere teams van de gemeente.