Klacht indienen aanbestedingsprocedure
Bent u belanghebbende bij een specifieke aanbesteding en bent u het niet eens met het proces? Dan kunt u een klacht aanbestedingsprocedure indienen.
Beschrijf op welke punten u het niet eens bent met de aanbesteding of een onderdeel daarvan.
Dit formulier is niet bedoeld voor acquisitie. Heeft u algemene vragen over een aanbesteding, dan kunt u gebruikmaken van de nota van inlichtingen die bij de aanbesteding hoort.
Wanneer bent u belanghebbend?
Belanghebbenden zijn ondernemers die direct belang hebben bij het verwerven van een overheidsopdracht, bijvoorbeeld:
- Gegadigden
- (Potentiƫle) inschrijvers
- Onderaannemers van (potentiƫle) inschrijvers
- Brancheorganisaties
- Klachtenloketten van ondernemers
Hoe wordt uw klacht behandeld?
- Binnen 3 werkdagen krijgt u van ons telefonisch of per mail een reactie
- De gemeente onderzoekt uw klacht en beoordeelt of de klacht (deels) terecht of onterecht is en wat er met de klacht gedaan wordt
- Een klacht zet een aanbestedingsprocedure niet stil. Afhankelijk van de klacht bepaalt de gemeente of de aanbestedingsprocedure doorgaat, tijdelijk wordt onderbroken of helemaal wordt stopzet
Wilt u meer uitleg over een procedure of heeft u vragen over de inhoud, dan kunt u gebruikmaken van de inlichtingenronde die bij de aanbesteding hoort.
Contact inkopers gemeente
Voor meer informatie over inkoop en aanbesteding kunt u terecht bij de inkopers van de gemeente, tel. (0318) 538 538.