U kunt een parkeerboete hebben ontvangen terwijl dit niet klopt

Ons invorderingskantoor Cannock Chase heeft parkeerboetes verstuurd terwijl dit niet klopt. Dit komt door een fout van ons.

U kunt tussen 23 februari 2022 en 01 juli 2022 een foute parkeerboete hebben ontvangen van Cannock Chase. Dit had niet gemogen omdat u een geldige parkeervergunning of gehandicaptenparkeerkaart heeft.

Waarschuwing:

Geldige parkeervergunning of gehandicaptenparkeerkaart

Heeft u een boete ontvangen terwijl u een geldige parkeervergunning of gehandicaptenparkeerkaart heeft?

Bel dan zo snel mogelijk naar ons Klantcontactcentrum via (0318) 538 538. Zij zijn op werkdagen bereikbaar van 09.00 – 17.00 uur. Een medewerker vraagt naar uw kenteken en gegevens. U krijgt dan zo snel mogelijk een reactie van ons op de fout verstuurde boete.

Wij vragen u als u een geldige parkeervergunning of gehandicaptenparkeerkaart heeft NIET in bezwaar te gaan bij Cannock Chase.

Geen parkeervergunning of gehandicaptenparkeerkaart

Heeft u geen parkeervergunning of gehandicaptenparkeerkaart? En denkt u dat uw boete niet klopt? Dan kunt u bezwaar maken bij Cannock Chase. Dit doet u door een email te sturen naar bezwaren@ccc.nl of stuur een brief naar

  • Gemeente Veenendaal
  • p/a Cannock Chase
  • Postbus 103 
  • 6650AC Druten 

Let op: Als u bezwaar maakt bij Cannock Chase krijgt u GEEN uitstel van het betalen van uw boete. Wij raden u aan de boete te betalen.